Nowy numer „Rybomania Trade” jest już dostępny!

Jak zwiększyć zysk sklepu wędkarskiego, nie zaniżając przy tym cen sprzedawanych produktów? Odpowiedzi na to pytanie udzielają eksperci od tworzenia taktyk cenowych i budowania asortymentu.

Specjalnie dla właścicieli sklepów wędkarskich wyjaśniają:

  • w jaki sposób klienci postrzegają ceny,
  • czy warto stosować tzw. końcówki cenowe (0,99 zł),
  • jak tworzyć promocję, które przyciągną klientów do sklepu,
  • co zrobić, by zachęcić wędkarzy do kupna produktów z wyższej półki cenowej,
  • jak dobrać asortyment, bo zaspokoić potrzeby optymalnej liczby klientów,
  • w jaki sposób poszerzać ofertę sklepu, zachowując przy tym płynność finansową.

To jednak nie wszystko! Na łamach najnowszej „Rybomanii Trade” przedstawiamy również inspirujące przykłady producentów oraz sklepów wędkarskich, które wygrały walkę o klienta, zachowując rozsądne ceny. Piszemy także o praktycznych sposobach na zwiększenie obrotu, dzięki wprowadzeniu dodatkowych usług.

Radzimy też, jak w pełni wykorzystać potencjał sezonu na sumy i które produkty warto polecić wędkarzom dopiero rozpoczynającym swoją przygodę z drapieżnikami.

A specjalnie z myślą o wszystkich pasjonatach zarówno handlu, jak i wędkarstwa, przygotowaliśmy artykuł o przynętach i zanętach, a także perspektywach rozwoju i trendach związanych z produkcją rybich przysmaków.

Czytaj nowy numer „Rybomanii Trade” i rozwijaj swój biznes wędkarski! A jeżeli nie prenumerujesz jeszcze naszego magazynu, wyślij dane swojego sklepu na adres: prenumerata@rybomaniatrade.pl.

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact